НА ДОПОМОГУ ЗАМОВНИКУ СТВОРЕННЯ ІНТЕРНЕТ МАГАЗИНУ

Чому підприємці вирішують замовити створення інтернет магазину?
Навряд чи ми зможемо знайти тільки одну правильну відповідь на це питання – скільки людей, стільки й думок, і причин для прийняття такого рішення.
Але якщо ми запитаємо яким вони хочуть бачити своє інтернет магазин, то список побажань до свого інтернет магазину у багатьох потенційних володарів цього дива комерції буде містити певне коло вимог.
Провівши системний аналіз, на основі нашого досвіду спілкування з замовниками створення інтернет магазину, ми визначили декілька груп вимог до створення інтернет магазину.
Перша група (найголовніша за значимістю) містить такі пункти:
1. Зручність юзабіліті для покупця – потенційні покупці не повинні губитися на сторінках вашого магазину, а це природно приведе їх до легкості наповнення свого кошика вашимі товарами і розставання зі своїми грошима в обмін на ваші товари та послуги.
2. Дизайн інтернет магазину – його основне призначення – збільшення продажів і зручність в експлуатації, ну і потім вже зовнішній вигляд – обличчя вашого магазину, що той же вельми важливо.
3. Система управління, CMS (Content Management System) використана при створення інтернет магазину.
На сьогодні – системи управління побудовою сайтів і їх адмініструванням одна з найпрогресивніших і динамічно розвиваються областей в сфері інформатизації. З’являються нові, вдосконалюються існуючі CMS для створення інтернет магазину. Є компоненти і модулі інтернет магазинів, що дозволяють використовувати найпопулярніші CMS (Joomla та інші) в якості бази для створення інтернет магазину, існують ліцензійні (платні) скрипти (webasyst) або з безкоштовною ліцензією (opencart) або CS Cart (яка дозволяє мати як платний так і безкоштовний варіант ліцензії).
Потенційному замовникові створення інтернет магазину, не маючи глибоких знань в області інформатизації, важко самому зробити правильний вибір на користь тієї або CMS.
Тому вибір CMS при створенні інтернет магазину можна довірити фахівцям дизайн студії, але постаратися максимально викласти свої побажання і вимоги до функціоналу, який повинен містити ваш інтернет магазин на стадії узгодження технічного завдання.
Друга група (теж важлива – стосується функціоналу магазину для користувача і адміністраторів) містить такі пункти:
Для покупців
- Зручність, функціональність, інформативність – головного меню сайту, чи достатньо там інформації для прийняття рішення про додавання товару в кошик і покупці.
- Зручне побудова каталогу продукції і кошики – що тут важливо, так це потрапляння до кінцевого продукту максимально меншою кількістю кліків і легке потрапляння в кошик і назад в каталог.
- Наявність додаткового функціоналу – пошук товару, свій кабінет, фільтри і опції, різний додатковий сервіс (зворотний дзвінок, повідомлення на пошту про замовлення та інше)
Для адміністраторів (власника сайту)
- Зручність у роботі по наповненню і зміни товару в каталозі та інформації на сайті.
- Наявність статистики про замовлення і покупців.
- Наявність можливості удосконалення магазину за рахунок розширення функціоналу шляхом додавання нових модулів.
Третя група (назвемо її нестандартні прийоми та поліпшення):
Статистика показує наявність певних умов при покупці в інтернет магазині збільшує його популярність, а заодно і кількість покупок, а саме:
- Пропозиція безкоштовної доставки.
- Подарунки до значних покупок.
- Знижки від суми покупки.
- Наявність купонів, на певний час і певний товар.