Формуємо семантичне ядро для просування сайту

seo оптимизация сайта

Семантичне ядро ​​- перелік ключових слів для просування в пошуковій видачі . Кількість слів може бути десятки, сотні і навіть тисячі. Все залежить від видів діяльності та напрямки бізнесу.
Відсутній єдиний порядок формування цього списку слів. Головне – це правильний принцип в роботі:
-знаходження конвертованих запитів,
установка цільової сторінки.
Наш порядок роботи такий:
1) складаємо попередній список, що відображає напрямок діяльності, а також варіанти написання товарів, послуг або їх компонентів. Аналізуємо конкурентні сайти. Отримуємо статистику, надану пошуковими системами,
2) додаємо асоціативні зв’язки. Це слова або групи слів, пов’язані за змістом. Роботи-пошуковики вважають такими близькі по тематиці запити, зроблені користувачем в одному сеансі,
3) розподіляємо обрані слова на окремі тематичні блоки,
4) працюємо з кожним тематичним блоком щодо його уточнення, видаляти не тематичні і не потрібні слова і розширюємо за потребою.

Всі користувачі інтернету для отримання потрібної їм інформації або знаходження потрібного сайту вводять запити в пошукові машини.
Мотив людини, що здійснює такі дії – отримання інформації.
Розглянемо категорії, як можна класифікувати подібні запити.
1. Запити навігаційні
Завдання яку вирішують за їх допомогою знаходження конкретного веб ресурсу в мережі. Сайт компанії, інтернет магазин, блог або форум. Люди зазвичай знають або назва бренду, компанії або потрібної послуги, сервісу. Наприклад “фейсбук”, “Укр немає”, “Сайт Президента України”. Просування таких запитів зазвичай цікаво тільки не комерційним організаціям. І конверсія по ньому буде тільки в разі, якщо шукали саме ваш.
2. Інформаційні запити.
Застосовуються при пошуку конкретної інформації або відповіді на питання. Часто містять в собі питальні слова: як, де, що, чому і т. Д. Або присутні такі “відгук”, “відповідь”, “інструкція”. Тут відвідувач пошуку не шукає конкретний сайт, а йде по списку ТОП видачі до моменту отримання потрібної йому інформації. Тут не передбачається наявність дій на покупку. Комерційним проектам такі запити можуть бути корисні тільки з точки зору поліпшення впізнаваності та довіри до бренду.
3. Транзакційні запити
Їх користувачі застосовують при необхідності купити будь-яку річ, замовити послугу, отримати (скачати) інформацію (файл) .Вони самі високо конкурентні і саме вони дають приплив цільової аудиторії, готової зробити покупку або зробити замовлення.
4. Загальні запити.
Це такі, які складно класифікувати за першими трьома видами. Але вони можуть бути корисними для сайту, бо спочатку мотив не зовсім зрозумілий.
висновки:
-важливо враховувати особливості аудиторії сайту для правильного складання семантики, що приносить максимум конверсій;
-Чи складене семантичне ядро ​​веде до підвищення відвідуваності сайту, при вмілому розташуванні цих слів на сторінках;
-правильним підбір кількості слів і тематичних блоків ключових слів формує оптимально виправданий бюджет витрат на просування.