Ми працюємо. We are working.

Стратегія просування сайту

Стратегия продвижения сайта

Розробка та запуск сайту це перший і дуже важливий момент реалізації веб проекту.
Другим і також відповідальним завданням є просування проекту в пошуковій видачі і реклама знову створеного інтернет ресурсу.
Таку роботу пропонують виконати як розробники сайтів так і окремі маркетингові агенції (digital-агентства) або seo-фахівці.
Ми як розробники вважаємо, щоб цей процес дав позитивний результат, потрібна певна стратегія дій в цьому напрямку. Тому пропонуємо виконувати заходи по певним планом.
1 етап це технічні та оптимізаційні завдання:
-Настроювані сайт і додаємо його в консоль вебмастера
-встановлюється коди tag manager і гугл аналітики
-Створіть правильні допоміжні файли sitemap, robots
-пропісиваем title і мета теги
тобто виконуємо первинну seo оптимізацію
2 етап працюємо з аудитом сайту, вивчаємо конкуренцію в конкретної бізнес ніші . Формуємо первинне семантичне ядро.
На основі статистичних даних користувача запитів і аналізу контенту. Додаємо сайт в акаунти гугл мій бізнес, новини, підтверджуємо наявність його на карті google map.
3 етап важливий особливо для молодих проектів, створюємо акаунти в гугл мерчант і google adwords пов’язуємо їх і налаштовуємо контекстну рекламу в пошуковій видачі, в медійній мережі партнерів і сервісів google. Для цього створюємо і формуємо унікальна торгова пропозиція на основі товару або
послуг. Після проходження першого місяця підключаються внутрішні ресурси кампаній – ремаркетинг, для повторного повернення користувача, який відвідав сторінки.
4 етап включає в себе завдання по уточненню і оптимізації текстів під остаточно затверджений список ключових слів, запущених в просування.
Проводяться роботи по підвищенню цитування в інтернеті конкретних релевантних сторінок цим запитам. Сайт додається в тематичні бізнес каталоги і на дошки оголошень.
На підставі даної стратегії формується бюджет на перший та наступні місяці розкрутки. Така робота займає по часу від 6 місяців до року залежно від рівня конкуренція і позицій ключових слів на момент початку робіт.